3 Ocak 2013

Çay Daveti Sofrası - 3 -






Geçtiğimiz haftalarda eski iş arkadaşlarımı ağırladım. Kadromuz biraz küçüktü aslında :) Ama sohbetimize doyum olmadı yine :)
Aslında biraz yoğun olduğumdan çok fazla hazırlık yapamadım..
Beni takip edenler sofralara nasıl özendiğimi, haftalar öncesinden nasıl araştırmalar, hazırlıklar yaptığımı ve nasıl heyecanladığımı bilirler :) Ama bu sefer mini kadromuza mini bir
 çay daveti sofrası oldu :)
 

Menümüz; 

- Peynirli maydonuzlu pufidik sigara böreği
- Islak Coco Star Kurabiyeleri
- Patates Salatası
- Yoğurtlu Közlenmiş Patlıcan Salatası
- Çikolatalı Pasta
 
 
 
 
 
Sıcak şeyleri, sıcak sıcak, hatta dumanı üstünde servis yaparım her zaman :))
Yani sofra da en son yerini alan peynirli - maydonozlu böreklerim oldu..
Islak Coco Star kurabiyelerim ise yiyen herkesin bayıldığı bir lezzet.. Tarifine buradan ulaşabilirsiniz.
 
Soframın tam ortasında ise yerinden memnun, bize gözkırpan çikolatalı pastam vardı :)
Kenarları için pembe şeker hamurundan kalpler yaptım, onlar da renk kattılar pastama..
 
 
 
 
 
Ve üstten görünümü..
 
 
 
 
 
Pasta yapmakta kurabiye yapmak kadar keyif verici benim için..
En küçücük ayrıntısıyla bile saatlerce uğraşabilirim..
Anlayacağınız hem kurabiye hem de pasta konusuna bayağı sevdalıyım ben :)
 
Sizin de keyifleriniz, sofra muhabbetleriniz bol olsun..
 
Çok sevgiler.
 


21 yorum:

  1. iştahım kabardı süper gözüküyor her şey :)

    YanıtlaSil
  2. ooy oooy sofra çok güzel...
    kalpli pastandan bize yok mu? :))
    ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim gel sana da yapayım aşk olsun ;)
      Sağol canım..

      Sil
  3. harika bir masa..Pastaya bayıldım.. çok güzel pastalar yapıyorsunuz, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için.. :)
      Çok sevgiler.

      Sil
  4. sen varya sen harikasın maşallah
    hatun valla senin kadar bu kurabiye pasta işini becerebilsem
    hiç düşünmeden bir dükkan açar lezzetlerimi herkesle paylaşıp
    para kazanırdım
    cidden kursa gitmeyi planlıyorum bende cheesecake ve şu senin kurabiyeler
    için olan kursa birkaç yer araştırdım günlük 3 saat 150 dediler
    bende araştırmaya devam ediorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim..
      Dükkan için zaman ayırmak gerekiyor o yüzden belki daha ileride ;)
      Kurabiye kursu için Müge Hüner'i öneririm tatlım, hem kursu günlük 7 saat sürüyor..
      Bir araştır istersen..
      Çok sevgiler.

      Sil
    2. canım ben izmirdeyim
      istanbulda olsam zaten kesinlikle seninle tanışıp
      böyle şeyler için yardımlaşmak isterdim;)

      Sil
  5. Anlaştıktan sonra iki kişi de olsan güzel geçiyor canım dediğin gibi :) Her şey süper görünüyor. Kurabiyeden denemiştim bende geçen sene çok lezzetli olmuştu tekrar yapasım geldi görünce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle valla Damla'cığım önemli olan hoş sohbet :)
      Ben çok seviyorum coco star kurabiyeleri ne zamandır yapmamıştım..
      Sağol canım..

      Sil
  6. önce o pastadan koca bi dilim yerim:) sonra diğerlerinden..ellerine sağlık kardeşim.Sohbetiyle lezzetleri ikiye katlayan dostlar hayatımızdan eksik olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ye tabi canım afiyet olsun :)
      Aminnn inşallah, hep hayatımızda olsun onlar :)

      Sil
  7. herşey çok güzel görünüyor canım,eline sağlık.afiyet olmuş sizlere..

    YanıtlaSil
  8. kurabiye kokulu blog miss sofralar kokuyo sanki ;)
    pasta ne güzel görünüyo
    kalpler helee
    ellerine sağlık..
    tarif için tşkler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili cicileydi hoşgeldin bloguma :)
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim..
      Çok sevgiler.

      Sil
  9. çikolatalı pasta veeeee koko star. allam bayılırım. koko tarifini vermiş miydin?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deep'çim..
      Evet canım yazının en başını okursan tarifin linkinide verdim ;)

      Sil
  10. Güzeller güzeli tatlı, tuzlu, salata daha ne olsun herşey çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :)
      Çok sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...