2 Eylül 2012

Kurabiye Günü :)



 
Canım arkadaşlarım Tanem ve Kübra benim 11 yıllık arkadaşlarımdır. Tanem yaklaşık 2 yıllık evli, Kübra'da 4 yıllık aynı zaman da 3 yaşında da süper bir kızı var Zeynep Vera :)daha önce ona doğum gününde yaptığım kurabiyeleri yayınlamıştım. (http://dideminkurabiyekokulumutfagi.blogspot.com/2012/08/zeynep-veranin-3.html)

Bu iki hanım öyle marifetliler ki.. Ne zaman birisinde yemeğe veya kahvaltıya gitsek bize müthiş sofralar, harika yemekler hazırlarlar. Bakmaya, yemeğe kıyamazsınız :) Biz üçümüz özenle hazırlanmış sofralara, farklı lezzetlere bayılan insanlar olarak sık sık birimizde toplanır ve değişik günler düzenleriz :) Mesela kahvaltı günleri, çay saatleri, akşam yemekleri, akşam atıştırmalıkları.. gibi bir çok günümüz vardır. Bunlar öyle sıralı ve günü belli değildir, canımız nasıl isterse mesela hadi bu hafta şunu yapalım, hadi şu gün bunu yapalım diye çıkar :)

Ben son evlenen olarak önümüzdeki haftalarda, aylarda bol bol onları ağırlamayı düşünüyorum :)

Neyse fazla uzatmadan gelelim kurabiye günümüze..

Aslında bu günü de üçümüz beraber yapacaktık ama Tanem çat diye o gün geliverince yaptık! :) Ama üçümüz beraberde yapacağız inşallah daha uzun bir zamanda çünkü Tanem'ciğimin geldiği gün onları eşleriyle beraber iftara aldığım gündü :) Nasıl yani? :) Yani ben bir yandan yemek yapıyorum, akşam için hazırlanıyorum diğer yandan da Tanem'e kurabiye öğretmeye çalışıyorum.. Halimiz o kadar komikti ki :) O yüzden detaylı fotoğraflar çekemedim-çekilemedik :)



                                           Tanem'ciğim harıl harıl çalışıyor :)



 

                                 vee Tanem'in yaptığı kurabiye cicileri :) Kimine eşiyle   kendisinin baş   harflerini :)  kimilerine de küçük yeğenlerinin isimlerini yazdı :)






                                Bunlarda yaz biterken içimiz açılsın diye benim yaptığım kurabiyeler :)






     Sevgiler :)

9 yorum:

  1. Didemcim kimbilir ne gırgır, ne şamata içinde eğlenerek yoğurdunuz bu rengarenk kurabiyecikleri:) Hepsi birbirinden leziz olmuştur eminim:) Arkadaşlar candır. Her zaman olsunlar hayatımızda..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten öyle oldu canım :) Ben bir yandan akşam için hazırlık yapmaya çalışıyorum bir yandan da kurabiye :) çok eğlendik. Arkadaşlar candır gerçekten..
    Teşekkür ederim güzel yorumun için.
    Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğunu çok sevdim,içten samimi :) Hemen ekledim takipçinim !

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin El-ni :)
    Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. canımmm dostum arkadasım kardeşimmm ...
    ne kadar güzel anlatmışsın herşeyi,o gün için tekrar teşekkürler kuzum..Bizler iyi ki varız :)

    YanıtlaSil
  6. aa yeni gördümm o akşam yemeklerin harikaydı canım kardeşim.. allah ayırmasın bizi hadi kurabiye günü yapalım ya

    YanıtlaSil
  7. Tanem canımm, kardeşimmm her ne kadar o gün seninle çok fazla ilgilenememiş olsamda :) çok çok güzel ve çok keyifli bir gündü gerçekten. Evet iyi ki, iyi ki varız! :)
    Kübra şekerim, kardeşim çok fazla bir şey yapamamıştım o akşam ama afiyet olsun :) Hep beraber bir gün yapalım evet yine çok eğlenicez :)
    Allah ayırmasın bizi.. Amin, amin, aminnn :)

    YanıtlaSil
  8. ha haaa ne eğlencelisiniz siz hep birlikte amaaa.
    :)
    son foto yiyilesiii.
    :)

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok eğleniyoruz bir araya gelince :)
    son foto :) afiyet olsun ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...