11 Eylül 2012

Blog Buluşması için Hazırladığım Kurbiyeler :)







Hediye almayı da, hediye vermeyi de çok seven bir insan olarak en çok hediye yapmaya bayılıyorum :) Hep el emeği ile yapılan şeylere çok değer vermişimdir zaten. Bu sefer de kendi vereceğim hediyeyi kendim yaptım! O kadar güzel bir duygu ki :)


Çekiliş o gün orada olacağı için kime hazırladığımı bilmeden hazırladım bu cici kurabiyeleri. Daha heyecanlı oldu :)
Normalde kişiye özel kurabiyeler hazırladığımda isimlerde yazıyorum ama dediğim gibi bu sefer kimin için hazırladığımı bilmediğimden çiçek demetli kurabiyeler hediye etmek istedim :)








Kurabiyelerim Kübra'ya çıktı (mutluet.blogspot.com:) :)
Vapurda karşıya geçerken de konuşmuştuk hatta sana da çıkabilir demiştim, çıktı valla :)
O da tabi tüm arkadaşlarımıza dağıttı :)







Sevgiler.

16 yorum:

  1. Merhaba çok güzel gözüküyor kurabiyeler,ellerinize sağlık,ne güzel rengarenk bahar çiçekleri gibi:)

    YanıtlaSil
  2. Didemmm Canım benim harika görünüyolar insan bunları yemeğe kıyamaz valla :)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Gülce'nin annesi :) çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, beğenmenize sevindim :) Sevgiler.

    Tanemciğim canım arkadaşım çok sağol hepsi yendi bile :)

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık pekbi lezzetliymiş;)
    Lezzetliymiş diyorum çünkü kübranın bana verdiğini bende pırasama getirdim ve havada yedi:)))

    YanıtlaSil
  5. canım kurabiyelerin çok güzel...
    sen bu işte usta olmuşsun...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Cadı kızın dırdırı :) pırasanın havada yemesine bayıldım! Afiyet bal şeker olsun ona :)

    Gürme şirinecim çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için yapıyorum işte bişeyler :)

    YanıtlaSil
  7. harika, muhteşem, inanılmaz:) çok çok beğendim, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin bloguma Mor atölye :)
    Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. bence bunlar yenmez, bakılır, süs olsun bunlar.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Önce bir süre bakıyosun evet :) sonra yiyiveriyosun emin ol :)

    YanıtlaSil
  11. CANIM YA SOYADIN DİKKATİMİ ÇEKTİ...
    ABİMİN EŞİNİN KIZLIK SOYADIDA ÖZKAN DI...
    BELKİDE AKRABASINIZDIR... AMA EŞİN TARAINDAN SANIRIM :)))

    YanıtlaSil
  12. Olabilir canım :)
    Eşim Diyarbakır'lı benim :)

    YanıtlaSil
  13. yengem Rize Çayeli li...
    olmadı galiba :)))

    YanıtlaSil
  14. çok güzel görünüyor kurabiyeler ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Boşnak Kızı hoşgeldin :)
    Beğenmene sevindim, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...