6 Mayıs 2013

Erkek Bebek Kurabiyeleri :)





Geçtiğimiz hafta başı canım, şirinim, Ceren'imin bebişi Uras'ı görmeye gittik.
Ceren'im benim taa ilk işyerimden, yıllaaarrr öncesinden arkadaşım :) Beraber o kadar çok şey paylaştık ki o yüzden bende ki yeri bambaşkadır :)
Bir heyecanla, yüzümüzde kocaman bir gülüşle gittik Uras bebeği görmeye :) O kadar masum o kadar güzel ki, maşallah ona :) Zaten hangi bebek güzel değil ki :) İnsanın içi açılıyor, ışık doluyor, musmutlu oluyoruz onlara baktıkça :)
Bende Uras'çığıma naçizane, 'kurabiyeci teyzesi' olarak :) bu cicileri süsleyip götürdüm :)






Veee Uras'çığımla ben :) O kadar saf, o kadar masum ki.. Mis mis :)





Herkese mutlu, ışık dolu haftalar, çok sevgiler :)

26 yorum:

  1. yine çok cici kurabiyeler, bayıldım.. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Uras bebeğin kurabiyeleri de çok şirin kendi de ve tabi kurabiyeci teyzesi de:))Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :)
      Çok sevgiler.

      Sil
  3. elıne sağlık erkeklerede bır seyler var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var tabi, olmaz mı :) Daha neler var hem de ;)

      Sil
  4. ellerine sağlık güzelim çok güzel olmuş kurabiyeler.. böyle teyze herkese lazım ;)

    YanıtlaSil
  5. renk uyumuna, şekillerine bayıldıım canım ellerine sağlık. Çok hoş görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende çok eğlenerek süsledim :)
      Çok teşekkürler ;)

      Sil
  6. tabıkıııı yıne sahaneeeeeeee olmuslar

    YanıtlaSil
  7. herkesin senin gibi kurabiyeci bir teyzesi olsa keşke Didem'cim :)

    YanıtlaSil
  8. uras bebek de kurabiyeler de çokk tatlı kuzum maşşallah..
    Ellerine sağlık şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uras'a bizde bayıldık canım :)
      Sağol şekercim ;) öpüyorum

      Sil
  9. Didemciğim renklere bayıldım ellerine emeğine sağlık ... Uras bebeğe uzun ve sağlıklı ömürler olsun ... Kocaman sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, çok sevgiler :)

      Sil
  10. çok beğendimki ellerine sağlık arkadaşım....
    çooook tatlısın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Şirinem, sende öylesin kii ;)

      Sil
  11. canımmm çok beğendimm bunları ellerine sağlık :)) inşallah bir gün bana da yaparsın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmaz mıyım canım benim, seve seve yaparım :)
      O günler gelsin yeter ki ;) çok öpüyorum

      Sil
  12. çok güzel olmuşlar,kucağındaki de ayrı bir şirinmiş,ayrıca kucağına da pek yakışmış :)
    eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Canım..
      Kucağına da pek yakışmış derken orda muzip bir gülümseme hissediyorum :) :)

      Sil
  13. Harika ama..
    :) kucagındakini de tam yemelik,
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..
      Kucağımda ki mis mis :) :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...