30 Haziran 2015

Evet Bizim Kız Doğdu! :)



Herkese koskocaman bir merhaba! :)
Çookkkk çok uzun zaman olmuş yazmayalı.. Nerden başlasam, neler yazsam bilemiyorum açıkçası :)
Evet, bizim kız doğdu ve şuan yanımda, bir yandan ona oyuncak sallıyor, arada laf atıyor ve bir yandan da yazmaya çalışıyorum :) Sanırım kızım doğduktan sonra neden bu kadar uzun süre yazamayışımın sebebini anladınız şuan :) :) Evet hiç bırakmıyor beni, hem gündüz uykusu hem de gece uykusu da az olunca yemek bile zor yapıyorum anlayacağınız :) 
Hamilelere ve bebek sahibi olmak isteyenlere tavsiye, boollll bol uyuyun! Hatta her boşlukta uyuyun! Hep uyuyun! :) Çünkü ben yaklaşık 7 aydır ayakta uyuyorum :) :)

Zaman o kadar hızlı ki, inanın ne zaman gün bitiyor, ne zaman yeni bir haftaya geçiyoruz derken yaz mevsimine nasıl gelmişiz hiç anlamadım doğrusu, şaşırıyorum, her geçen günüm bir şeylere şaşırmakla geçiyor :)
Sahra bir kaç gün sonra tam 7 aylık olacak kısmetse :) 2 Aralık'ta kavuştuk onunla ve dünyada hiçbir şeye benzemeyen yoğun duygularıyla :) Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguları..

En kısa süre de tariflerimi ve yaptığım pasta-kurabiyelerimi paylaşmaya devam edeceğim inşallah. Tabi Sahra izin verdiği müddetçe :)



Ve Sahra :) Bir maşallahınızı alır ;)




Bu arada instagram da çok daha aktifiz, kullanıyorsanız bekleriz :)

Herkese çok sevgiler!

instagram -- didemmozkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...