17 Aralık 2012

Yarışmam Var :)




 
 
Herkese merhabalar,
Facebook sayfamda yarışmam var. Belki sizler de katılmak istersiniz diye
 buradan da duyurmak istedim..
Eğer facebook kullanıcısı iseniz, sayfamı beğenip, fotoğrafı kendi facebook sayfanızda paylaştıktan sonra fotoğrafın altına beğenip paylaştığınızı yazmanız yeterli.
Şartlar bu kadar.. Beğen, paylaş, yorum yaz :)
 
Yani blogunuzda paylaşmanıza gerek yok :) Sadece facebook kullanıcıları için düzenlenmiş bir yarışma bu :) Ama en kısa zamanda blog kullanıcıları içinde bir yarışma düzenleyeceğim :)
 
Kazanana 10 adet yılbaşı kurabiyesini, süslenmiş, paketlenmiş, şık kutusuna konulmuş bir şekilde hediye ediyorum :)
Son gün 28 Aralık..
 
Katılanlara bol şans diliyorum :)
 
 
Haftanızın güzel geçmesi dileğiyle..
 
 
Sevgiler.

16 yorum:

  1. süper çok iyi düşünmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? :)
      Damla'cım sende yapabilirsin, sormak istediğin bir şey olursa mailleşelim canım..

      Sil
  2. çok güzel bir yarışma düzenlemişsin canım...
    bende katılmak isterdim ama malesefki face kullanmıyorum :((
    olsun sağlık olsun...
    bir gün blog içinde yaparsan o zaman katılırım :))
    seni çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim inşallah yakın bir zamanda blog kullanıcıları içinde bir şeyler düzenleyeceğim..
      O zaman sende katılırsın Şirinem :)
      çok öpüyorum seni..

      Sil
    2. canım çok tatlısın...
      mutlaka katılırım :))
      senin bloguna girince çok mutlu oluyorum :))
      çok neşeli bir blogun var...
      bende çok öptüm...

      Sil
  3. Hemen facebook sayfana gidiyorum.Bu kurabiyeler benim olmalı..:))
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım bol şans o zaman :)
      Çok sevgiler.

      Sil
  4. hediye süper hemen katılacağım canım öptüm seni

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bişi yapmışsın.
    :)

    YanıtlaSil
  6. yorum yaptım sanıyorum ama cvbına bakmak için açtım yok :) ya ben yapamamışm ya da senin gözünden kaçtı.
    Neyse, poyraz ismini çook severim canım,renklere ve tasarıma bayıldımm ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim kurabiye postuna yapmışsın :)
      Bu post yarışma postu :) olsun :)

      Sil
  7. hayırlı olsun bende katıldım umarım 10kişinin içinde olurum ) :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...