16 Şubat 2014

Sevgililer Günü Kurabiyeleri :)





Sevgililer günü geldi geçti ama ben ancak yayınlayabiliyorum günün anlam ve önemini belirten kurabiyeleri :)
Uzun zamandır genellikle pembe - mavi - yeşil - sarı kısacası rengarenk çalıştığım aşk kurabiyelerini bu kez Ümran Hanım'ın isteği üzerine ve Sevgililer Günü olması sebebi ile de :) kırmızı - siyah çalıştım :) Özlemişim kendilerini, çokta hoşuma gitti :)

Bence sevene her gün Sevgililer Günü ama gönül hoşluk ister hediye bahane :) diyor ve herkesin Sevgililer gününü kutluyorum :)
Çok sevip çokta sevilmeniz dileğiyle :)

Instagram -- didemmozkan

1 yorum:

  1. CANIM HEPSI BIRBIRINDEN GUZEL.
    bende gıttım kursuna cok zevklı
    ızleyıcı gadgetın kaybolmuş bılgın olsun*-*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...