2 Ekim 2013

Ekim 2013 Eğitim Takvimi :)




Uzuuuunnn bir aradan sonra eğitimlere devam! :)

Tatil, Ramazan, bayram, sonra tekrar tatil :) derken koca yazı devirdik evet. Yaz mevsimini hiç sevmeyen biri olarak benim için pekte güzel oldu, çokta güzel oldu :) Yazın sıcaklardan canım hiçbir şey istemiyor ve enerjim düşüyor açıkçası.. İki gündür devam eden bu serin ve yağmurlu hava beni kendime getirdi resmen! :) Enerjim yükseldi, içim şenlendi! :) Diyeceksiniz ki alemsin Didem! Yazın bol güneşli havalarda enerjin düşüyor, sonbaharın serin ve yağmurlu havasında keyfin yerine geliyor! :) :) Ne yapayım sonbahar çocuğuyum ben! Bayılırım serine, yağmura, kara, kışa! :)

Velhasıl :) bu ay uzun bir ara verdiğim Butik Pastacılık ve Butik Kurabiye eğitimlerine, gelen güzel maillerin de desteği ile :) başlıyorum. Bu ay aynı zamanda Kurban Bayram'ı da olacağından ve uzun bir tatil olacağından eğitimler için sadece 2'şer gün ayırabildim. Bu arada beraber bayram kurabiyeleri süslemeye de çok güzel bir vesile olacağını düşünüyorum :)

Detaylı bilgi ve her türlü soru için didemozkann@gmail.com'a bir mail atmanız yeterli :)

Görüşebilmek dileğiyle..

Çok sevgiler :)

Instagram-- didemmozkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...