20 Haziran 2013

Blog Buluşması :)




Herkese merhabalar..
Bu hafta benim için öyle yoğun bir hafta ki koşturmaktan itiraf ediyorum evde yemek bile yapamadım hiç :) :)
Bir yandan siparişlerimi yetiştirmeye çalışırken bir yandan da eğitim vermeye çalışıyorum :) Bu arada kısmetse cumartesi günü de eşimle tatile çıkıyoruz ve inşallah bir ara valiz hazırlıklarına da girişeceğim ;) Ama yarın da pasta eğitimi vereceğimden valiz gecenin bir vaktine kalacak anlaşılan :) :) Mesela bu postu da geçtiğimiz haftasonu yazmayı planlıyordum fakat hal böyle olunca evde ki hesap çarşıya uymadı efenim :)

Demem o ki :) Bu hafta tatlı bir yoğunluk yaşadığımdan her gün bloglarına uğradığım, yazdığım, halini hatrını sorduğum hiçbir arkadaşıma uğrayamadım
malesef :(
Ama çok yakında eğitimlerden kareler burada olacak ve bende kendimi sizlere affettireceğim inşallah :)

Velhasıl :) canım arkadaşım, dostum, yoldaşım, sevincim, üzüntüm, herşeyim Tanem'cim ;) blog buluşması düzenliyor! :) Bloguna buradan ulaşabilirsiniz; CevizliTarçınlı ;)

Buluşma 6 Temmuz Cumartesi günü, Bakırköy Marina da Sansendo adlı mekanda kahvaltı ile başlayacak :) Detaylara Tanem'ciğimin blogundan ulaşabilirsiniz :)

Belki sizler de gelir, bu hoş buluşmaya katılırsınız ve birbirimizi yakından görme, tanıma, mis gibi sohbet etme fırsatımız olur :)
Kimbilir belki kurabiyelerim de eşlik eder bu mis gibi buluşmaya :)
Ve daha başka süprizler ;)

Kesin gelecek olan kişiler arkadaşıma yorum veya maille belirtirse harika olur ;)

Herkese çok sevgiler! :)


Instagram --- didemmozkan

7 yorum:

  1. bakırköyde olması üzücü :(

    YanıtlaSil
  2. Canım tatilde olmadam gelirdim, hem sizleri tanımış olurdum. Bahçeşehirde oturduğum için gayet yakın bana! Artık bir sonrakine
    Sana mutlu ışıl ışıl bir tatil diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canımmm arkadaşımm benimm can''sınn cann !!!
    Çook güzell birgün olucak..
    Size de şimdiden iyi tatilleer kuşumm💜

    YanıtlaSil
  4. bende katılamayacagım ama lezzetli ve güzel birgün olacağı kesin..iyi eğlenceler..

    YanıtlaSil
  5. dıdem sen nerdeysen ben orada olmak ıstıyorum ...
    puf ..
    neysem görüşürüz ..

    YanıtlaSil
  6. süpermiş ! keşke gelebilsem eminim severek takip ettiğim bir çok arkadaşım orada olacak,ama kesin bir şey söylemek şimdiden zor ama gelebilirsem mutlaka yazarım canım.iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  7. Bu buluşmayı cevizlitarçınlı blogda görmüş ve katılmayı istemiştim ancak yer uzakmış :( Henüz tanışmıyoruz ama bu tanışmamız için fırsat olurdu.Güzel bir organizasyon, iyi eğlenceler...

    Bu arada hemşehriymişiz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...